Časté dotazy

Jak vybrat správnou velikost?

Všechny velikosti uvádíme v každém popisku zboží nebo se můžete rovnou kouknout na tabulku velikostí. U košile nejdříve vyberete velikost Vaši postavy, poté stačí vybrat délku rukávu a to podle Vaši výšky. Velice doporučujeme, aby Vám blízká osoba přeměřila všechny potřebné údaje, abyste si byl maximálně jistý. Pokud si nebudete vědět rady, rádi Vám pomůžeme. Stačí nám napsat na náš e-mail pomahame@bejager.cz nebo zavolejte Lukášovi na 608 520 504.

Co když stejně vyberu špatnou velikost?

Ale nebojte se, pokud jste vybrali špatnou velikost, nevadí, vše napravíme, protože chceme, abyste vypadali v našem zboží nejlépe, jak to jenom jde. Zařídíme pro Vás výměnu, kdy Vám starou košili vyměníme za novou se správnou velikostí. V balíčku vždy budete mít lístek na zpětnou přepravu, která jde na náš účet. Stačí balíček zanést na nejbližší poštu. Vy pošlete, my zaplatíme.

Z jakých materiálů je košile vyrobená?

Kvalita košil je pro nás to nejpodstatnější a proto se vždy při výrobě díváme na látky a kvalitu ušití. Ale dbáme i na detaily - košile bez perleťových knoflíků u nás budete hledat marně, stejně tak jako země, kde se košile šily, nebude jiná než ta krásná země v srdci Evropy, Česká republika. Významnou roli pro nás hrají látky, ze kterých je košile vyrobena. Nechceme totiž, abyste se nám v košili potili, nebo abyste ji za měsíc museli vyhodit. Můžete si být jisti, že budete mít jednu z nejlepších košil v České republice.

Jak vyrábíte košile?

Pečlivě si vybíráme, kdo se bude podílet na košili BeJager. Požadujeme od všech maximální výkon, pečlivost a přesnost. Vše musí sedět tak, jak má. A u toho nemáme žádné výjimky. Pokud uznáme, že zboží není kvalitně vyrobené, pošleme ho do výrobny znovu, protože požadujeme pouze tu nejlepší kvalitu. Ale přece jenom uvidíte sami.

V čem jsou Vaše pánské košile jiné?

Všechny košile jsou ušité ze 100% dvojmo skané bavlny kvality 100s 2 ply. Látka je navíc ještě upravena tak, aby se lépe žehlila a aby byla ještě jemnější a připomínala téměř hedvábnou látku. Proto jsou tak pohodlné a příjemné na těle. Mají také jeden z nepřiléhavějších slim fit střihů, který těsně lemuje Vaše tělo a vytváří jeho elegantní siluetu. Směřujeme ale maximální pozornost na detaily, kterých si často ani nevšimnete. Šijeme šest stehů na jeden centimetr u všech švů pro zajištění maximální pevnosti šití. Na ramenou využíváme Francouzského stehu, který je mnohem elegantnější než klasický dvoujehlový. Také našíváme pouze elegantní perleťové knoflíky. Důležité je, ale že si můžete vybrat mezi 9 velikostmi, kde mezi velikostmi je rozdíl pouze 4 cm, tedy Vám košile může padnout úplně stejně jako ta na míru. A pokud se netrefíte do správné velikosti, vždy ji můžete do 30 dnů zdarma vrátit, poštovné zaplatíme my. Šijeme v České republice.

 

Jakou záruku poskytujete na Vaše zboží?

Na naše zboží se vztahuje klasická dvouletá záruka, pokud není u produktu uvedeno více let. V této době se budeme starat o Vaše zboží jako o vlastní.

Mohu reklamovat objednané zboží?

Samozřejmě. Pokud nastane jakýkoliv problém s Vašim zbožím zakoupeným na BeJager.cz, máte právo ho u nás reklamovat. K Vaši reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a ochotou a vyřešíme ji co nejrychleji, jak to bude jenom možné. V balíčku vždy budete mít lístek na zpětnou přepravu, která jde na náš účet. Jak postupovat v případě reklamace se dočtete na stránce reklamace zboží.

Mohu si vyměnit objednané zboží?

Pro nás to rozhodně není žádný problém. Chápeme, že se někdy stane, že si vyberete jinou velikost či typ zboží. Protože chceme, abyste byli s nákupem maximálně spokojeni, tak jsme připraveni vyřešit i tuto situaci. V balíčku vždy budete mít lístek na zpětnou přepravu, která jde na náš účet. Vše je samozřejmě zdarma a jak se postupuje, se dočtete na stránce výměna zboží.

Zboží se mi nelíbilo, poslal jsem ho zdarma na Vaši adresu. Kdy mi dorazí peníze na účet?

Peníze u Vás budou na účtě do 7 dnů.

Kde Vás najdu a jak Vás mohu kontaktovat?

Můžete nás vidět na této adrese: Jurkovičova 969/6, 149 00 Praha 11 - Háje. Těšíme se na Vaše dotazy, které nám napište na e-mail pomahame@bejager.cz nebo rovnou zavolejte Lukášovi na číslo 608 520 504. Na Vaše dotazy se snažíme odpovídat do 15 minut a zvednout každý hovor je pro nás základ. Samozřejmě v naši pracovní době. Sledujte nás na Facebooku, Instagramu nebo YouTube. Více se o nás můžete dočíst na stránce kontakty a nebo v článku o nás.

Jaký je způsob dopravy a platby?

Máme tři možnosti dopravy. Nabízíme dopravu přes přepravní společnosti PPL, služby České pošty formou Balíku do ruky a nebo také osobní odběr, pokud se nacházíte v blízkosti Prahy. Pro osobní odběr nás stačí kontaktovat. Více se o dopravě dočtete na stránce doprava a platba. Naleznete zde informace o přepravcích, dobu dodání a také cenu za dopravu.

Také máme čtyři možnosti platby. Můžete zaplatit klasickou dobírkou (zboží zaplatíte při převzetí), bankovním převodem, také nabízíme jednoduchou a rychlou online platbu kartou a nebo při osobním odběru můžete platit hotově. Více se o platbě dozvíte na stránce doprava a platba, kde také najdete další informace o platbách, jak dlouho trvá převod peněz a také jejich cenu.

Jaká je cena za dopravu a platbu?

Doprava na BeJager

Platba na BeJager

Kdy mohu očekávat doručení objednaného zboží?

Objednávky srdečně přijímáme po celý den. Zboží, které je skladem, odesíláme co nejrychleji, jak je to jenom možné. Můžete tak počítat s dobou dodání do 2 pracovních dnů. U zboží, které teprve budeme muset předat do výroby, která trvá 2-5 týdnů, musíte počítat s dobou dodání do 2 dnů od vyrobení zboží.

Jak zboží zabalíte?

Nechte se překvapit.

Jaké doklady obdržím u zboží?

Ke každé objednávce přikládáme fakturu, kterou Vám také pošleme elektronicky na Váš e-mail uvedený v objednávce. Faktura slouží také jako daňový doklad a zároveň jako záruční list.

Vypadá zboží jako na obrázku?

Fotky našeho zboží jsou 100% pravé, protože fotíme pouze vyrobené zboží přímo z naši výrobny. Zboží si fotíme buď přímo vlastními silami a nebo požádáme profesionálního fotografa. Na fotkách si dáváme obrovsky záležet. Víme totiž, že nevidíte zboží před sebou a proto se snažíme zboží nafotit ze všech úhlů a nezapomínáme na detaily.

Kdo stojí za BeJager.cz?

Jsme velice rádi, že se o nás takhle zajímáte. Za e-shopem stojíme my, bratři, jak se patří, Lukáš Hladík a Michal Hladík. Každý máme na starosti určitý úsek a oba do toho vkládáme maximální úsilí. Jsme vždycky velice rádi a zároveň potěšeni, když je náš zákazník naprosto spokojen, protože víme, že toto je naše cesta. Náš e-shop BeJager.cz chceme neustále zlepšovat, ale vy jste našim motorem. Více >

Jaké jsou Vaše základní hodnoty?

Máme jednoduché základní hodnoty a cíle. Vždy do všeho dáváme něco navíc, chceme to dělat absolutně na maximum tak, aby náš zákazník byl naprosto spokojen. Jednoduše chceme doručovat dokonalost míšenou s radostí. A našim cílem je dostat BeJager.cz do dalších zemí, abychom ukázali světu, jak jsou naše české ruce a hlavy šikovné.

Kdy Vám mohu zavolat a kdy odpovídáte na dotazy do 15 minut?

Zavolat nám můžete od 9:00 do 21:00 po celý týden. Tedy od pondělí do neděle. Na dotazy do 15 minut odpovídáme ve stejné době. Více se dočtete na stránce kontakty.

 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.