Výměna zboží

Vybrali jste špatnou velikost? Pro nás to není žádný problém a rádi Vám vyjdeme vstříc. Pro spokojenost našich zákazníků uděláme cokoliv, co je v našich silách. Určitě Vám rádi poradíme s výběrem nové velikosti, stačí nám napsat na náš e-mail pomahame@bejager.cz nebo zavolejte Lukášovi na 608 520 504.

Za jakých podmínek Vám vyměníme zboží:

  • Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno
  • Zboží by mělo být nenošené, pouze vyzkoušené
  • Žádost o výměnu musí být zaslána do 30 od obdržení
  • Zboží musí být zakoupeno na BeJager.cz 
  • Ke zboží musí být přiložena faktura

1. Volba - zpětnou přepravu na naši adresu si zajistíte

Nejdříve nás prosím kontaktujte na e-mail pomahame@bejager.cz a nebo rovnou zavolejte Lukášovi na číslo 608 520 504. Sdělte nám číslo objednávky a vysvětlete důvod výměny. Dohodneme se na případném doplacení či vrácení částky a také na Vámi požadovaném novém zboží.

Veškeré zboží prosím zabalte tak, jak Vám dorazilo a vždy ho posílejte kompletní. Do balení přiložte fakturu.

Celý balíček odešlete na tuto adresu (neposílejte prosím na dobírku, bohužel nebude převzato, protože potřebujeme zkontrolovat stav zboží a zda je zásilka kompletní):

Lukáš Hladík - BeJager
Jurkovičova 969/6
149 00 Praha 11 - Háje
pomahame@bejager.cz
+420 608 520 504

2. Volba - zpětnou přepravu do 30 dnů od obdržení platíme my

Abychom Vám co nejvíce usnadnili a urychlili proces výměny, nabízíme i tuto službu, která je do 30 dnů od obdržení zdarma. 

Nejdříve nás prosím kontaktujte na e-mail pomahame@bejager.cz a nebo rovnou zavolejte Lukášovi na číslo 608 520 504. Sdělte nám číslo objednávky, vysvětlete důvod výměny.

Dohodneme se na případném doplacení či vrácení částky a také na Vámi požadovaném novém zboží. Veškeré zboží prosím zabalte tak, jak Vám dorazilo a vždy ho posílejte kompletní. Do balení přiložte fakturu.

V balíčku se zbožím vždy přikládáme etiketu na zpětnou přepravu na naši adresu, stačí ji nalepit na balíček, zajít na nejbližší poštu a poté relaxovat. Vše jde na nás.

Po doručení zásilky na naši adresu Vám ihned zašleme nový produkt.

Pokud chcete Vaše zboží raději vrátit a nechat si poslat peníze, prosím postupujte podle stránky reklamace zboží.

Jakmile nastane jakýkoliv problém nebo Vám naskočí otazníky v hlavě, napište nám na náš e-mail pomahame@bejager.cz nebo zavolejte Lukášovi na 608 520 504. Rádi Vám vše objasníme.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.