Reklamace zboží

Nebyli jste spokojeni s nákupem na BeJager.cz, nelíbí se Vám vyrobené zboží nebo se na něm vyskytl problém? Bohužel i toto se může stát. A protože nabízíme dvouletou záruku na každé zboží, máte jednoznačně právo na reklamaci. Celý proces reklamace Vám chceme co nejvíce ulehčit a o jejím průběhu Vás vždy budeme informovat. Pokud jste si však objednali jinou velikost či barvu zboží a chtěli byste si raději zboží vyměnit, prosím, postupujte podle stránky výměna zboží.

Nejdříve nás prosím kontaktujte na e-mail pomahame@bejager.cz a nebo rovnou zavolejte Lukášovi na číslo 608 520 504. Sdělte nám číslo objednávky a vysvětlete důvod reklamace a připište také číslo účtu, kam budete chtít zaslat vrácenou částku.

Veškeré zboží prosím zabalte tak, jak Vám dorazilo a vždy ho posílejte kompletní. Do balení přiložte fakturu.

Celý balíček odešlete na tuto adresu (zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato, protože potřebujeme zkontrolovat, zda je zboží v pořádku):

HDLK reklamace - BeJager
Soběšovice 258
739 38 Soběšovice
pomahame@bejager.cz
+420 608 520 504

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.