Reklamace zboží

Nebyli jste spokojeni s nákupem na BeJager.cz, nelíbí se Vám vyrobené zboží nebo se na něm vyskytl problém? Bohužel i toto se může stát. A protože nabízíme dvouletou záruku na každé zboží, máte jednoznačně právo na reklamaci. Celý proces reklamace Vám chceme co nejvíce ulehčit a o jejím průběhu Vás vždy budeme informovat. Pokud jste si však objednali jinou velikost či barvu zboží a chtěli byste si raději zboží vyměnit, prosím, postupujte podle stránky výměna zboží.

1. Volba - zpětnou přepravu na naši adresu si zajistíte

Nejdříve nás prosím kontaktujte na e-mail pomahame@bejager.cz a nebo rovnou zavolejte Lukášovi na číslo 608 520 504. Sdělte nám číslo objednávky a vysvětlete důvod reklamace a připište také číslo účtu, kam budete chtít zaslat vrácenou částku.

Veškeré zboží prosím zabalte tak, jak Vám dorazilo a vždy ho posílejte kompletní. Do balení přiložte fakturu.

Celý balíček odešlete na tuto adresu (zboží neposílejte na dobírku, nebude převzato, protože potřebujeme zkontrolovat, zda je zboží v pořádku):

Lukáš Hladík - BeJager
Jurkovičova 969/6
149 00 Praha 11 - Háje
pomahame@bejager.cz
+420 608 520 504

 2. Volba - zpětnou přepravu do 30 dnů od obdržení platíme my

Abychom Vám co nejvíce usnadnili a urychlili proces reklamace, nabízíme i tuto službu, která je do 30 dnů od obdržení zboží zdarma.

Nejdříve nás prosím kontaktujte na e-mail pomahame@bejager.cz a nebo rovnou zavolejte Lukášovi na číslo 608 520 504. Sdělte nám číslo objednávky a vysvětlete důvod reklamace a připište také číslo účtu, kam budete chtít zaslat vrácenou částku.

Veškeré zboží prosím zabalte tak, jak Vám dorazilo a vždy ho posílejte kompletní. Do balení přiložte fakturu.

V balíčku se zbožím vždy přikládáme etiketu na zpětnou přepravu na naši adresu, stačí ji nalepit na balíček, zajít na nejbližší poštu a poté relaxovat. Vše jde na nás.

Ihned, jakmile balíček v pořádku dorazí, žhavíme internetové bankovnictví a zasíláme platbu na Váš účet. Zvládneme to do 10 dnů.

Pokud chcete Vaše zboží raději vyměnit za jiné, prosím postupujte podle stránky výměna zboží.

Jakmile nastane jakýkoliv problém nebo Vám naskočí otazníky v hlavě, napište nám na náš e-mail pomahame@bejager.cz nebo zavolejte Lukášovi na 608 520 504. Rádi Vám vše objasníme.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.